marți, 16 decembrie 2014

Si eu am avut probleme cu mucegaiul..

Cred ca nu este nimeni care sa nu se fi confruntat macar pentru o singura data cu mucegaiul de pe pereti. Eu am avut aceasta problema timp de 3 ani de zile cand stateam cu chirie in Bucuresti. Aveam un apartament inchiriat in Drumul Taberei, la etajul 9 si apartamentul era situate pe colt. Toata treaba asta se intampla pe undeva prin anii 2000 cand mai nimeni nu stia de izolatia termica a blocului…ce sa mai zic de izolatiile termice realizate de primarie orasului (cum au inceput sa se faca in ultimii ani prin mai toate orasele).
Cum dadea drumul RADET-ul la caldura incepea sa se faca condens pe pereti si imediat aparea si mucegaiul. Degeaba varuiam peretii, degeaba dadeam cu tot felul de solutii….mucegaiul tot aparea.
Pana la urma ca sa scap de mirosul enervant de mucegai si de aspectul urat pe care il dadea camerei am fost nevoit sa aplic autocolant pentru perete si astfel sa schimb putin design-ul camerei.
Dupa ce am aplicat autocolant am mai stat o iarna si cu prima ocazie care mi s-a ivit in cale, mi-am schimbat apartamentul fiindca nu mai puteam sa mai rezist intr-un asemenea mediu.
In copilarie avusesem inceput de astm si imi era frica sa nu reapara iarasi crizele de astm si sa incep iar sa umblu cu spray-ul dupa mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu